Sleva!

Marketingová komunikace – Frey Petr

Original price was: 350,00 Kč.Current price is: 297,00 Kč.

Poštovné: 84,00 Kč  Zásilkovna – Jiní dopravci

 

Frey Petr

ManagementPress

EAN 9788072612376

Skladem

Katalogové číslo: 000127 Kategorie:

Možnosti plateb:

karty

dobirka  

 

to nejlepší z nových trendů

Druhé rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů uznávaného marketingového praktika Petra Freye (Management Press, brož., 204 str., doporučená cena 320 Kč) je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, kteří hledají inspirativní a netradiční způsoby, jak úspěšně uvést na trh své výrobky, aniž by museli vynaložit vysoké náklady. Sleduje nové trendy, které se v marketingové komunikaci objevily zejména díky využívání nových technologií.

Na řadě příkladů úspěšných domácích i zahraničních marketingových projektů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s metodami tradičními. Popisuje možnosti specializovaných komunikačních oborů, jako jsou guerillový, digitální či virový marketing, event marketing, direct marketing i product placement. Výrazná pozornost je v publikaci nově věnována komunikaci v retailových řetězcích. Toto aktualizované a rozšířené vydání přináší skutečně to nejlepší z moderních komunikačních a marketingových trendů: nechává čtenáře nahlédnout do řady kampaní, které byly oceněny na prestižních mezinárodních soutěžích, především na soutěži John Caples International Awards, v jejímž výboru autor několik let pracoval.

Za lék proti současné netečnosti spotřebitelů, kteří jsou vystaveni neustálému a intenzivnímu tlaku nabídky, považuje autor invenci a tvořivost v používání nových technologií. Kromě nových přístupů v marketingu se autor zabývá i otázkami společenské odpovědnosti marketérů a využíváním nových trendů při marketingových kampaních neziskových organizací.
Publikace je doplněna barevnou fotografickou přílohou, webovými odkazy, slovníčkem základních pojmů i několika humornými historkami z autorovy marketingové praxe.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Marketingová komunikace – Frey Petr“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *